نمایندگی فیوز Lawson

نمایندگی فیوز Lawson برندی شناخته شده می باشد اما نکته ای که وجود دارد آن است که باید آن را از نمایندگی های معتبر تهیه بفرمایید تا بعدا دچار مشکل نشوید و جنس فیک و قلابی به دستتان نرسد. نمایندگی فیوز Lawson های زیادی دارد که شما عزیزان می توانید با توجه به محل سکنوت خود در هر شهری آن را خریداری کنید و از آن استفاده کنید.

نمایندگی فیوز Lawson

ما با ضمانت ترین نمایندگی فیوز لاوسن در ایران میباشیم، و میشود به جرات گفت بهترین نمایندگی فیوز Lawson در ایران میباشیم. و از طرف یک نمایندگی فیوز لاوسن به شما قول میدهیم بهترین فروشگاه و نمایندگی فیوز Lawson در کل ایران بزرگ میباشیم. به ما اطمینان کنید پشیمان نخواهید شد.

شاید خیلی از فروشگاه ها خود را به جای نمایندگی اصلی جا بزنند اما ما تنها نمایندگی فیوز لاوسن با خدماتی همچون شعبه اصلی میباشیم. پس نگران خدمات نباشید چرا که چه از نمایندگی فیوز لاسن در ایران خرید کنید، یاترکیه، یا بریتانیای کبیر از خدمات ما بهرمند خواهید شد. پس همین الان تلفن کنید.

محصولات بیشتر: نمایندگی فیوز باسمن

درباره فیوز

شاید جالب باشد که نگاهی به گذشت  این شرکت بی اندازیم.شرکت تولید کننده فیوز Lawson در سال ۱۹۳۸ میلادی در کشور بریتانیا ، تاسیس گردید . با انتقال دادن کمپانی در کارخانه جدید رنج تولید فیوزهای لاوسون توسعه پیدا کرد به شکلی که در حال حاضر فیوز Lawson فضای تولید ۴۵۰۰ متر مربع با امکانات بسیار خاصی برای تولید آزمایش و تحقیق برای توسعه سرویس های خاص برای مشتریان ، را به خود اختصاص داد. به منظور خرید و کسب اطلاعات بیشتر از  قیمت فیوز فیوزهای لاوسون می توانید هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید.

مجموعه الکترو بینش عرضه کننده انواع فیوز می باشد که شما عزیزان می توانید با توجه به کاربرد مد نظرتان آن را انتخاب و خریداری نمایید. فیوز Lawson معمولا در انواع و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شند که در ادامه به معرفی برخی از این ها می پردازیم.

  • فیوزاستوانه ای
  • فیوز ولتاژ بالا HV
  • فیوز چیلری
  • کوره القایی
  • فیوز دیود دار
  • انواع جا فیوزی فیوز هولدر تابلویی
  • فیوز پیچ خور
  • فیوز ولتاژ متوسط
  • پایه فیوزکاردی
  • فیوزهای شبکه فشار ضعیف Low Voltage Fuses
  • فیوزهای استادادر DIN
  • فیوزهای استفاده عمومی General Purpose
  • فیوزهای حفاظت موتوری
  • فیوزهای کامپکت
  • فیوزهای حفاظت از نیمه رساناها Semiconductor Protection Fuses
  • فیوزهای تندسوز BS سری ۲۴۰ و ۶۹۰ ولت
  • فیوزهای شاخکدار Lawson
  • فیوز لاوسون NIT – NS-TFP – TCP – TIA – TIS – TKF
  • فیوزهای BS88
  • فیوز HRC- HRC
  • فیوز LSCA،LSCB،J type Fuse,JSU,JPU,JF,JHU
  • فیوز 1000 آمپری پیچ خور
  • فیوز 2000 آمپری پیچ خور
  • فیوز 100 آمپری پیچ خور
  • فیوز فست لاوسون
  • فیوز کف خواب LAWSON
  • فیوز BS88:4 فیوز Lawson
  • فیوز قطع سریع ( تند سوز )
  • فیوز کاردی
  • فیوزپیچ خور
  • فیوز تاخیر در قطع
  • فیوز لیفتراکی
  • فیوز سیلندری

چرا باید از نمایندگی فیوز لاوسن با خیالی راحت خرید کنید؟

به دلیل اینکه ما بهترین تضمینات را به روی محصول اعمال کرده میباشد. درسته نمایندگی فیوز لاوسن در ایران سعی دارت تمام خدمات را به شما ارائه دهد. همه ابن موارد بخاطر رضایت مشتری از نمایندگی فیوز Lawson خواهد بود. برای ما رضایت مشتری از زلزله آمدن در نمایندگی فیوز لاوسن مهم تر میباشد. چون اگر مشتری رضایت نداشته باشد. دیگر نمایندگی فیوز لاسن وجود ندارد که از آمدن زلزله نگران بشویم! به ما اطمینان کنید، نمایندگی فیوز لاوسن الکتروبینش سالها است که فعالیت میکند و با تمام تجربه ای که در این سالها جمع کرده میباشد میداند چگونه باید اطمینان مشتری از آن خود کند.

مجموعه الکترو بینش به عنوان یکی از تامین کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران در انواع برند های مختلف مانند فیوز Lawson می باشد. برق و صنعت بین الملل تولید کننده انواع فیوز های صنعتی از قبیل  فیوز کاردی ،فیوز کند سوز یا همان ( فیوز تاخیر در قطع) ،فیوز تند سوز یا همان ( فیوز قطع سریع) فیوز سیلندر یا همان فیوز ولتاژ بالا، فیوزهای تاخیری، فیوزهای مینیاتوری، فیوز ETI – یا همان فیوزهای محافظ نیمه هادی، جعبه فیوز، فیوز هولدر تابلویی، فیوز فشارقوی، در مارکها و انواع مختلف فیوزهای LAWSON در برند های مختلف عرضه و تولید می شوند.

انواع فیوز ها الکتروبینش

معمولا فیوز ها جزو قدیمی ترین وسیله های حفاظتی هستند که از شروع  عمر شبکه های برق تا حالا مورد استفاده قرار نگرفته اند.این ماندگاری میتواند به سادگی قابل توجه آنها قرار بگیرد.فیوز ها در عبور از جریان عادی شبکه واکنشی نشان نخواهند داد  ولی وقتی جریان بیش از حد عادی عبور می کند در زمان مشخص ذوب می شود و مدار عبور جریان قطع می گردد. این اضافه جریان دارای دو نوع می باشد، یکی اضافه جریان با توجه به اتصال کوتاه و دیگری اضافه جریان بر اساس اضافه بار می باشد.

مشتری های عزیز نمایندگی فیوز Lawson از محصولات الکتروبینش خبر دارید؟

ما علاوه بر نمایندگی فیوز Lawson. نمایده فیوز های دیگری هم میباشیم. سالها میباشد به عنوان نمایندگی فیوز Lawson فعالیت میکنیم و واقعا نمیتوانید از خدمات نمایندگی فیوز لاوسن الکتروبینش نمایندگی بهتری پیدا کنید. میتوانیم به شما این اطمینان را بدهیم نمایندگی فیوز لاسن فقط و فقط رضایت مشتری برایش مهم میباشد. نمیشود الته به طور ضرس قاطع گفت ما فقط به خدمات میپردازیم. به دلیل اینکه به دولت وابسته نیستیم. نمایندگی فیوز Lawson به صورت تنها کار میکند و حتی به کارخانه اصلی اجناس را برنمیگرداند. نمایندگی فیوز Lawsonالکتروبینش از جیب خودش برای کار ضمانت میکند.

فیوز Lawson الکتروبینش

فیوز Lawson هم مانند دیگر فیوز ها ترکیب توابع تشخیص،مقایسه و قطع را به همراه خواهند داشت.فیوز ها به دلیل محافظت کردن از کابل ها،ترانسفورماتور ها،الکترو موتورها،خازن ها ،کنتاکتورها،تجهیزات الکترونیکی صنعتی و رله های الکترونیکی و محافظت شبکه های ولتاژ پایین و ولتاژ بالا مورد استفاده قرار می گیرند که این نشان از پر کاربرد بودن فیوزها می باشد.

حال از دیگر مواردی که از مزایا و حسن های فیوزها در صنعت بکار گرفته می شود مکانیزم ساده آنها،قدرت قطع بالای آنها،سرعت عملکرد و مشخصه current limiting ،اطمینان در عملکرد ،تعویض سریع در سیستم آسیب دیده ،قیمت مناسب و شرایط اقتصادی خوب،کاهش چشمگیر در تلفات سیستم الکتریکی ما و انواع کاربرد آنها در صنعت امروزی می باشد .

در طراحی فیوزها به خصوص فیوز Lawson،بعضی از فیوزها که به عنوان فیوز پشتیبان طراحی می شوند که باید به همراه وسیله حفاظتی دیگری مورد استفاده باشند این فیوزها قابلیت ایجاد وقفه را نخواهند داشت و در برابر اضافه جریان هیچ واکنشی از خود نشان می دهند که سبب می شود فیوز Lawson بسوزد و یا آسیب ببیند.

چگونه از خدمات نمایندگی فیوز Lawson الکتروبینش مطلع بشویم؟

خب این سوال بسیاری از مشتری ها نمایندگی فیوز Lawson در ایران میباشد. به کمی گشتن در سایت ما به این مورد پی خواهید برد، که چه خدمات شایسته ای به مشتری ارائه خواهیم داد. و خیالتان از نمایندگی فیوز Lawson در ایران راحت خواهد شد همان طور که قبلا اشاره کردن برای نمایندگی فیوز Lawson ما تمام خدمات خارج از کشور را تدارک دیده میباشیم. و اگر هم در سایت نمایندگی فیوز لاوسن نتوانستید تمام خدمات را مشاهده کنید. مشکلی نیست تنها با تلفنی با نمایندگی فیوز Lawson در ایران میتوانید با ما ارتباط برقرار فرمایید و کارشناسان ما تمام خدمات نمایندگی فیوز لاسن شرح میدهند.

چرا نمایندگی فیوز لاسن الکتروبینش ضمانت میکند؟

سوال خیلی از دوستان این است که نمایندگی فیوز Lawson چرا انقدر روی اجناس ضمانت میکند؟ به دلیل این که با یاری خداوند بزرگ و مشتری ها عزیز میتوانیم خدامات نمایندگی فیوز لاوسن را حتی بیشتر از شعبه های خارج از کشور ارائه کند. و دلیل خدمات بسیار نمایندگی فیوز Lawson فقط و فقط حمایت میباشد. پس این حمایت را با بدقولی به مشتری خراب نخواهیم کرد. و بیشترین خدماتی که میتوانیم را به مردم ارائه خواهیم داد. نمایندگی فیوز Lawson در ایران میتواند به شما کمک بسیار زیادی از نظر مشاوره بدهد. پس برای مشاوره خرید با کارشناسان نمایندگی فیوز لاسن الکتروبینش تماس بگیرید.

استاندارد فیوز های الکتروبینش

استاندارد مورد استفاده در فیوزها نمایندگی فیوز Lawson که استاندارد کاربردی می باشد،استاندارد iec 60269 است که دارای چهار قسمت می باشد،این استاندارد مربوط به فیوز های ولتاژ پایین است که با استفاده های کلی یا عمومی می باشد ،که از نظر کلاس بندی شامل دو دسته هستند:

1-فیوز هایی که به منظور محفاظت کردن از کابل و خط بکار میرود،به این فیوز ها کلاس gg میگویند.

2-فیوزهایی که به منظور حفاظت دستگاه ها الکتریکی بکار میروند،این فیوز ها دارای سه کلاس،am,gtr,gb می باشند.

بهتر است بدانید که حرف اول که به شکل حروف کوچک انگلیسی بکار میرود، a ,g است و به منظور تشخیص حالت قطع کنندگی آنها می باشد:

قسمتg  به منظور کاربرد های عمومی و جنرال بکار برده می شود و از نظر حفاظتی دارای محدوده و رنج کاملی هست.

قسمت bبه منظور کاربرد های خاص می باشد که از نظر حفاظتی دارای رنج و محدوده خاصی می باشد ،از بابت فیوز ها به عنوان فیوز های پشتیبان استفاده می گردند و حالت قطع کنندگی آن از یک جریانی بالاتر می باشد.

حرف دوم هم که بصورت حروف بزرگ انگلیسی بکار میرود و برای تشخیص دادن نوع کاربرد آنها می باشد و انواع مختلفی دارد که در ادامه آن را معرفی میکنیم.

g به منظور حفاظت کامل ،برای فیوزها نمایندگی فیوز Lawson با حالت قطع کنندگی که برای کار برد های معمول و عمومی استفاده می شود ،که فیوزهای مصارف عمومی، به طور خاص دارای رساناهای معمولی از جمله کاربرد های این دسته است (gg).مشخصه سابق این فیوز ها gl, gf می باشد.

:m از جمله کاربرد های فیوز نمایندگی فیوز Lawson دسته با این مشخصه، حفاظت های موتوری می باشند.

n :فیوزهای نمایندگی فیوز Lawson سریع و بدون تاخیر می باشند که مطابق با استاندارد آمریکای شمالی هستند و به منظور مصارف عموی بکار برده می شوند.

d :فیوزهای نمایندگی فیوز Lawson تاخیری می باشند که مطابق با استاندارد آمریکای شمالی هستند و برای مصارف عمومی بکار میرود(gd).

r :حفاظت از نیمه هادی ها می باشد (gr).

tr :از جمله کاربرد های این دسته با این مشخصه، حفاظت های ترانسفورماتور ها می باشد(gtr).

b : به منظور حفاظت کردن از ایستگاه های زیر زمینی بکار برده می شود(gb).

a: به منظور رنج های خاص حفاظتی ،برای فیوزها با حالت قطع کنندگی

m: به منظور حفاظت کردن از الکترو موتورها فقط در برابر جریان های اتصال کوتاه (am).

r: به منظور حفاظت نیمه هادی ها فقط در برابر جریان های اتصال کوتاه (ar).

معمولا فیوز ها نمایندگی فیوز Lawson بسیار  am سریع تر و مطمئن تر برای محفاظت کردن از موتورها و همین جور کابل ها فقط در برابر اتصال کوتاه، با قدرت قطع100ka می باشند.حال اگر از این فیوز ها جایی استفاده می کنید که محفاظت اضافه بار برای موتورها مورد نظر شما می باشد، این نکته را در نظر داشته باشید که همراه این فیوز ها باید رله اضافه بار بی متال و کنتاکتور را هم در نظر داشته باشید،به همین دلیل این نوع فیوز ها فقط مخصوص اتصال کوتاه می باشند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فیوز Lawson با ما در مجموعه الکترو بینش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروش ما شما را در این حوزه راهنمایی کنند تا شما بتوانید خرید راحت تری را به ثبت برسانید.ما هم اکنون منتظر شنیدن صدای شما خوبان می باشیم.

نمایندگی فیوز Lawson الکتروبینش تا چه زمانی ضمانت میکند؟

نمایندگی فیوز لاوسون شما را تا زمانی که فیوز را تا تمام شدن عمر کامل و سالم یک فیوز ضمانت خواهد کرد. نمایندگی فیوز لاوسن به شما اصمینان میدهد، تا نخواهید نمیتوانید فیوز های نمایندگی فیوز Lawson را خراب کنید. به دلیل اینکه نمایندگی فیوز لاوسون کاملا از کیفیت تک، تک فبوز ها اطمینان دارد. بخاطر این حجم از بالا بودن کیفیت فیوز ها نمایندگی فیوز Lawson واقعا میشود گفت کاملا تضمین شده میباشند. پس برای شما چی از یک فیوز همه فن حریف نمایندگی فیوز لاوسون بهتر میباشد؟ میتوانید کیفیت را با  ما احساس کنید. پس همین الان زنگ بزنید و سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *