نمایندگی فیوز Bussmann

نمایندگی فیوز Bussmann

نمایندگی فیوز Bussmann را اگر می خواهید می توانید با ما در تماس باشید. در سایت الکتروبینش سال هاست که نمایندگی فیوز Bussmann می باشد. در این مجموعه تمامی محصولات فیوز Bussmann عرضه می شود و به فروش می رسد.

محصولات ما شامل فروش انواع فیوز و پایه فیوز باسمن , پایه فیوز کاردی باسمن , فیوز استوانه ای فشنگی باسمن فیوز مینیاتوری باسمن , پایه فیوز معمولی تندسوز باسمن, کلید مینیاتوری باسمن , محافظ جان باسمن , قیمت کلید اتوماتیک باسمن , قیمت فروش اینورتر باسمن و سایر انواع فیوز باسمن و فیوز ای تی آی ETI است.مجموعه الکترو بینش عامل فروش محصولات فیوز باسمن می باشد.

الکترو بینش نمایندگی فیوز باسمن و عامل فروش محصولات فیوز باسمن می باشد.در فروشگاه ما انواع فیوز Bussmann به فروش می رسد که شامل فروش انواع فیوز و پایه فیوز باسمن , پایه فیوز کاردی , فیوز استوانه ای فشنگی باسمن , فیوز مینیاتوری باسمن, پایه فیوز معمولی تندسوز باسمن , کلید مینیاتوری باسمن, کلید اتوماتیک باسمن, قیمت فروش و سایر انواع فیوز بوسمان می باشد که به دست مشتریان خود می رسانیم و در صورت بروز هر گونه مشکلی از آن پشتیبانی خواهیم کرد.

در هر نمایندگی فیوز Bussmann باید این اطمینان را به خریداران داد تا با اطمینان محصول خود را خریداری کنند و اگر که مشکلی به وجود آمد به سرعت از طریق نمایندگی آن را حل نمایند.

شما عزیزان می توانید برای کسی اطلاعات بیشتر در خصوص فروش محصولات باسمن یا سایر محصولات با کارشناسان ما در نمایندگی فیوز Bussmann تماس حاصل فرمایید.همان طور که اشاره کردیم ،محصولات ما شامل فروش انواع فیوز و پایه فیوز فیوز ای تی آی ETI , پایه فیوز کاردی , فیوز استوانه ای فشنگی باسمن , فیوز مینیاتوری باسمن, پایه فیوز معمولی تندسوز باسمن , کلید مینیاتوری باسمن Bussmann , محافظ جان باسمن , قیمت کلید اتوماتیک باسمن Bussmann , قیمت فروش اینورتر باسمن و سایر انواع فیوز ای تی آی ETI می باشد.

فیوز کاردی (5)

فیوز استوانه ای (5)

الکترو بینش نمایندگی فیوز Bussmann

در مجموعه ما محصولات با اطلاعات کامل به فروش می رسند.فروش محصولات باسمن یا همان  Bussmann Fuse ،در مجموعه ما با ضمانت کامل به دست شما عزیزان خواهد رسید. شما می توانید محصولات ما را به شکل اینترنتی هم خریداری کنید.

محصولات ما شامل فروش انواع فیوز و پایه فیوز فیوز ای تی آی , پایه فیوز کاردی , فیوز استوانه ای فشنگی ایتون , فیوز مینیاتوری باسمن , پایه فیوز معمولی تندسوز باسمن , کلید مینیاتوری باسمن , محافظ جان باسمن , قیمت کلید اتوماتیک باسمن, قیمت فروش اینورتر باسمن و سایر انواع فیوز ای تی آی ETI می باشد که این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که با خرید آنلاین نیز محصولی که سفارش دادید به صورت کامل به دست شما عزیزان میرسد.

باسمن فیوز برندی انگلیسی

برخی از محصولاتی که در مجموعه الکترو بینش عرضه می شوند را در ادامه معرفی کرده ایم که شامل موارد زیر می شود.

  • عرضه انواع فیوز سیلندری باسمن
  • عرضه انواع فیوزاستوانه ای باسمن
  • عرضه انواع فیوز ولتاژ بالا HV باسمن
  • عرضه انواع فیوز چیلری باسمن
  • عرضه انواع کوره القایی باسمن
  • عرضه انواع فیوز دیود دار باسمن
  • عرضه انواع انواع جا فیوزی فیوز هولدر تابلویی باسمن
  • عرضه انواع فیوز BS88 باسمن
  • عرضه انواع فیوز پیچ خور باسمن
  • عرضه انواع فیوز ولتاژ متوسط باسمن
  • عرضه انواع پایه فیوزکاردی باسمن
  • عرضه انواع فیوز F U باسمن
  • و سایر موارد
  • فیوز های کاردی قطع سریع ( مدل فست فیوز) 500 ولت ، 690 ولت ، 1250 ولت AC,DC از رنج 35 تا 2500 آمپر.
  • فیوزهای پیچخور (مدل مکعبی) 690 ولت ، 1100 ولت از رنج 63 آمپر تا 3000 آمپر. (جهت مصارف کوره و صنایع فولاد)
  • فیوزهای استوانه ای در ولتاژهای 500 ولت ، 690 ولت ، 1500 ولت AC,DC از رنج 0.5 آمپر تا 250 آمپر.
  • فیوزهای قطع سریع ( فست فیوز) کف خواب AC , DC در ولتاژهای 690 ولت و 1000 ولت .
  • عرضه انواع فیوز قطع سریع باسمن
  • عرضه انواع عرضه فیوز کف خواب باسمن
  • عرضه انواع فیوز کاردی باسمن
  • عرضه انواع فیوزپیچ خور باسمن
  • عرضه انواع فیوز تاخیر در قطع باسمن
  • عرضه انواع فیوز لیفتراکی باسمن

خرید محصولات باسمن در الکترو بینش

همان طور که در ادامه گفتیم مجموعه ما به عنوان نمایندگی فیوز Bussmann می باشد که توسعه دهنده و واردکننده انواع  مختلف فیوز و پایه فیوز باسمن انگستان از جمله فیوز قطع سریع (تندسوز) ، فیوز استوانه ای ، فیوز کاردی ، فیوزفشارقوی – high voltage ، فیوز فشار متوسط – MV است.  همچنین شرکت bussmann انگلستان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده انواع فیوز و پایه فیوز در دنیا مطرح است که معرف حضور همگان می باشد.شما عزیزان می توانید به وسیله نمایندگان این محصولات در ایران آن را تهیه بفرمایید.

شاید جالب باشد بدانید که شرکت کوپر باسمن به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت ایتون و بزرگترین تولید کننده محصولات جهت حفاظت مدار در بازارهای جهان به حساب می آید.این محصولات دارای استانداردهای معتبری مانند BS-CSA-UL-DIN-VDE-IEC می باشند که در نمایندگی فیوز Bussmann به نام الکترو بینش به فروش شما عزیزان می رسد.

شرکت باسمن به عنوان تولید کننده بیش از ۵۰ هزار محصول در کاربردهای (مسکونی-صنعتی-حفاظت موتور-تبدیل قدرت توزیع-مخابرات-الکترونیک و خودرو ) است.در خصوص تولید فیوز های صنعتی می توانیم محصولات باسمن را در ۴ دسته (فیوزبا استاندارد آمریکای شمالی-فیوزهای مکعبی- فیوزهای استاندارد انگلیسی و فیوزهای استوانه ای )تقسیم کنیم.

در نمایندگی فیوز Bussmann ، به طور مثال فیوزهای با استاندارد انگلیسی یا BS FUSE،دارای استاندارد های IEC 602690-4.DIN43653. در رنج ولتا۱۲۵۰ ولت و رنج آمپر ۱۰تا ۷۵۰۰ آمپر با قدرت قطع ۳۰۰ و بالاتر در کلاس عملیاتی aRبه منظور استفاده در درایوهای DC در مبدلهای قدرت – یکسو کننده ها و کاهش کننده ولتاژ  می باشد.

این دسته از فیوزها شامل استانداردهای IEC 60269-4 |DIN 43653 | UL Recognition | csa component هستند که در نمایندگی فیوز Bussmann دارای رنج ولتاژ ۶۹۰V |1000V |1250V شامل رنج آمپر ۱۰A TO 7500A می باشند .همچنین دارای قدرت قطع بالای ۳۰۰KA در کلاسaR هستند.
کاربردها ، درایوهای DC مبدل های قدرت ،یکسو کننده ها و کاهش کننده ها ،کوره های القایی
خطوط ریلی ، سافت استارترها می باشد.

مجموعه الکترو بینش با نمایندگی فیوز Bussmann جزو عاملان فروش محصولات فیوز ETI , فیوز ای تی آی سری C , فیوز ای تی آی سری D , فروش فیوز فشار متوسط, فیوز کاردی ای تی آی, کلید قطع کننده مینیاتوری ای تی آی ETI , قیمت فروش قطع کننده ترکیبی ETI , کلید محافظ جان ای تی آی ETI , فروش تجهیزات کنترلی ETI , رله کنترل جریان ای تی آی و سایر خدمات برند های بوسمن و ای تی آی ETI , قیمت فروش اشنایدر , فروش بوسمان, کلید جریان نشتی باسمن, کلید حرارتی باسمن, کلید خشک ایزولاتور, فروش کلید شستی بوسمن, کلید گردان ایتون , قیمت تجهیزات کنترلی, کلید گردان قدرت باسمن, خازن ای تی آی ETI , رگولاتور خازنی باسمن, فروش رله شیشه ای اشنایدر Schneider , کنتاکتور زیمنس Siemens , فیوز کاردی Square Body , فیوز کف خواب, فیوز فست کاردی, فیوز استوانه ای, فروش فیوز استوانه.

الکترو بینش به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و نمایندگی فیوز Bussmann تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، می باشد که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند. تکنیکال الکتریک توزیع کننده انواع فیوز های صنعتی از قبیل – فیوز کاردی – فیوز کند سوز ( فیوز تاخیر در قطع) – فیوز تند سوز ( فیوز قطع سریع ) FAST – فیوز سیلندر – فیوز ولتاژ بالا – فیوزهای تاخیری – فیوزهای مینیاتوری – فیوز ETI – فیوزهای محافظ نیمه هادی –جعبه فیوز Viko – جافیوزی – فیوز هولدر تابلویی – فیوز فشارقوی – در مارکها و انواع مختلف فیوزهای BUSSMAN در ایران می باشد که آمادگی خود را در جهت فروش محصولات به خریداران اعلام می کند.ما مفتخریم که محصولات را با ضمانت و کیفیت بالا به شما عزیزان عرضه کنیم.

فیوز های قدیمی و جدید

فیوز ها قدیمی ترین وسیله های حفاظتی هستند که از ابتدای عمر شبکه های برق تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه با نمایندگی فیوز Bussmann در ایران مردم به شکل آسان می توانند انواع فیوز در قیمت های مناسب را به شما عزیزان عرضه کنند. جریان فیوز در عبور جریان عادی شبکه هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد اما زمانی که جریان بیش تر از حد عادی عبور کند در زمان مشخص ذوب می شود و مدار عبور جریان قطع می گردد.

این اضافه جریان دو نوع دارد ،یکی اضافه جریان مطابق اتصال کوتاه و دیگری اضافه جریان مطابق بار می باشد. فیوز ترکیبی از توابع تشخیص است که مقایسه و قطع را به همراه خود دارد.فیوز ها معمولا در نمایندگی فیوز Bussmann ،برای محافظت از کابل ها،ترانسفورماتور ها،الکترو موتورها،خازن ها ،کنتاکتورها،تجهیزات الکترونیکی صنعتی و رله های الکترونیکی و محافظت شبکه های ولتاژ پایین و ولتاژ بالا مورد استفاده می باشند که این نشان از پر کاربرد بودن فیوزها خواهد داشت.

از دیگر مواردی که از مزایا و حسن های فیوزها در صنعت بکار میرود مکانیزم ساده می باشد شامل قدرت قطع شدن بالای آن،افزایش سرعت عملکرد و مشخصه current limiting خوب آنها، افزایش اطمینان در عملکرد آنها، تعویض کردن سریع آنها در سیستم آسیب دیده، قیمت خوب و شرایط اقتصادی آن ها،کاهش چشمگیر در تلفات سیستم الکتریکی ما و انواع کاربرد آنها در صنعت امروزی است.

معمولا در طراحی فیوزها،برخی از فیوزها که به عنوان فیوز پشتیبان طراحی می گردند که باید به همراه وسیله حفاظتی دیگری استفاده گردند. این فیوزها قابلیت ایجاد وقفه را ندارند و همچنین در برابر اضافه جریان هیچ واکنشی را از خود به نمایش نمی گذارند. و فیوز ها بلافاصله آسیب می بینند و میسوزد.

سخن آخر

مجموعه الکتروبینش ،نمایندگی فیوز Bussmann است که می تواند با اطمینان و ضمانت کامل محصولات باسمن را به فروش برساند.شما عزیزان می توانیند در صورت وجود هر سوال و یا مشکلی با مسئولان ما در تماس باشید،آن ها پاسخ گوی سوالات شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *